תרגום קורות חיים לאנגלית

תרגום קורות חיים לאנגלית במהירות, על ידי מתרגמים המומחים בתחום המבוקש

תרגום קורות חיים לאנגלית

קורות החיים שלכם מהווים את התקציר המקצועי שלכם: כאשר אתם שולחים אותו למקום עבודה חדש, הוא מעניק למעבידים הפוטנציאליים שלכם את התמונה הראשונית שלכם כבני אדם. הניסיון התעסוקתי שלכם, ההכשרות והכישורים הייחודיים שלכם, אפילו אופן הניסוח של הטקסט – יילקחו בחשבון, כאשר הם ישקלו אם לזמן אתכם לראיון או להמשיך למועמד הבא.

פעמים רבות, מקומות עבודה יבקשו מכם לשלוח שני סטים של קורות חיים: האחד בעברית והאחר – תרגום קורות חיים לאנגלית. בנוסף, כאשר אתם מנסים להציע את עצמכם למשרות בחו"ל, אתם תזדקקו לקורות חיים שימחישו למנהלה את השליטה שלכם בשפה ויציגו אתכם באור בולט, שיניע אותם לזמן אתכם לראיון בארצם.

אנו כאן בתרגום 4 יו, מכירים היטב את הצורך בקורות חיים מופתיים, שישרו על המעבידים רושם ראשוני חיובי וכי אתם בדיוק מי שהם זקוקים לו, למשרה המיועדת. בזכות הניסיון הרב שלנו, אנו מספקים את קורות החיים המצוחצחים ביותר, האותנטיים ביותר והמרשימים ביותר, שיתפסו את עין המנהלים.

ניסוח איכותי של קורות חיים 
קורות החיים שניסחתם כאן בישראל, לא בהכרח ישקפו את התסריט המקובל, אליו רגיל הקהל האמריקאי. לאמריקאים, אנגלים, סקוטים וקנדים – כולם ניב שיח דומה, אך שונה ודרך מקובלת לנסח קורות חיים ברמה גבוהה. שיח שאיננו מתאים לניב המקובל או אינו מובן כראוי, ייתפס בעיניהם של הקוראים לשלילה ועלול לפגוע בסיכויים שלכם לקבל זימון לראיון עבודה.

תרגום 4 יו מבססת מבנה ותרגום קורות חיים לאנגלית, על פי דרך התרגום המקובלת והדיאלקט המתאים – כך שמקבלי קורות החיים יתרשמו מכם לטובה ויראו בכם מועמדים של כבוד. אוצר המילים הרחב שלנו, יסייע לבטא את הניסיון ואת החזון האישי שלכם באופן מלא. זאת ועוד, אנו נדאג לערוך ולעבור על קורות החיים שלכם פעמים רבות – בכדי להבטיח כי כל פסיק ונקודה מצויים במקומם המתאים.

בזכות הניסיון הרחב שלנו, כיום תרגום 4 יו מעניקה שירות אדיב ומקצועילחברות, תאגידים ופרטיים – בכדי לספק להם תרגומים איכותיים ומדויקים. נשמח שתפנו אלינו.

תרגום קורות חיים לאנגלית
פרויקטים שאנחנו מלווים
חברות שעובדות איתנו
תמלולים
מסמכים שתרגמנו

סיבות טובות לבחור בנו

זמן תרגום מהמהירים בשוק

אנחנו מספקים את השירות לפי לוחות הזמנים של הלקוח עם דגש על איכות המוצר התחייבות בעמידה בלוחות זמנים. תרגום מסמכים מהמהירים ביותר בשוק.

מתרגמים בעלי ניסיון בתחומם

כל מתרגם הוא מומחה בתחום מסוים. לצורך העניין בתרגום מסמך משפטי- עו"ד ממשרדנו יתרגם. תרגום טכני – איש מקצוע מאותו התחום הספציפי יעבוד על התרגום שלכם. לנו יש את אנשי המקצוע שאתם מחפשים. כל מסמך יקבל את האיש המקצועי ביותר שיתרגם אותו.

זמינות שלא חלמתם עליה

(זמינות מיידית) לא משאירים הודעות במענה הקולי. אנחנו תמיד נענה לך! 24/6. אנחנו חברת תרגום מהמובילות בארץ ובעולם.

ניסיון החברה ודיסקרטיות

אנחנו בעסק מעל ל-16 שנה יש לזה סיבה…
סודיות מובטחת בעת סגירת העיסקה החברה תחתום במידת הצורך על מסמך NDA.

מה יש ללקוחות שלנו להגיד

כל שירותי התרגום

כל שירותי התרגום

רוצים הצעת מחיר בתוך שעה?

אנחנו כאן לחסוך לך זמן - רק תשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליך מתי שנוח לך