תרגום מסמכים נוטריון

תרגום מסמכים נוטריון במהירות, על ידי עו"ד

תרגום מסמכים משפה לשפה הוא תהליך מאוד מדוקדק, המצריך תשומת לב רבה לפרטים הקטנים, לאותיות הקטנות, למידע הנאמר בטקסט ולאופן שבו ניתן להעביר אותו באמצעות שפה אחרת – בצורה הקוהרנטית ביותר.

תרגום מסמכים נוטריון, הוא תהליך תרגום אף יותר ספציפי, המצריך חתימה של נוטריון כי המסמך המתורגם אכן אותנטי ומשקף את אותו המידע בדיוק, כפי שמשקף המסמך המקורי בשפתו שלו.

בתרגום 4 יו, אנו מספקים את המסמך המתורגם מילה במילה בהתאם למסמך המקור, בכדי להבטיח כי יחתם על ידי נוטריון ללא בעיה ויתקבל על ידי כל הרשויות המתאימות.

 

גורמים לתרגום מסמכים נוטריון

תרגום מסמכים נוטריון הוא תהליך יחסית שכיח, שתזדקקו לו בעיקר כאשר עליכם לתרגם מסמך משפטי עבור רשות בינלאומית, רשות שפועלת בחו"ל או לחלופין, יהיה עליכם לתרגם מסמך שנוסח בחו"ל בשפה אחרת, לשפה העברית.

כאשר אתם פועלים תחת רשת המשפט, מהותי לוודא כי המסמכים שלכם מתורגמים באופן מפורש לחלוטין, בכדי להבטיח כי המידע מועבר בצורה המובנית והנכונה ביותר שאפשר. בכדי לוודא זאת, בתי המשפט בארצנו ובעולם בדרך-כלל יבקשו מכם כי המסמכים המתורגמים יחתמו על ידי נוטריון, הבקיא בשתי השפות. על ידי כך, ישנה ביקורת על המסמך וכי הוא אכן משקף באופן מלא את הסטאטוס שלכם, את התנאים שקבעתם עם צד ב' או את המעמד האקדמאי שלכם.

במדינות רבות, אף יבקשו מכם לתרגם ולשלוח אישור אפוסטיל, יחד עם תרגום מסמכים נוטריון שלכם. אישור זה מטרתו, לאשר כי הנוטריון שחתם על תרגומי המסמכים שלכם הוא אכן גורם מקצועי מוסמך.

מסמכים שיש להחתים על ידי נוטריון

תרגום 4 יו מציעה לתרגם לכם באופן מדויק מגוון מסמכים המצריכים חתימת נוטריון ובין היתר תרגום לצווי ירושה ואישורים לקיום הצוואה, תעודות לימודים (תארים אקדמאיים, בגרויות, הכשרות ותעודות מקצוע), תעודות פטירה, תעודות לידה, תעודות שינוי שם, תעודות זהות, תעודות נישואין וגירושין, תעודות עוסקים פטורים/מורשים/בע"מ, תעודות שחרור, טפסי אפוסטיל, רישיונות נהיגה, מסמכי משכון, מינויי אפוטרופוס, פסקי דין ועוד.

בתרגום 4 יו, אנו מספקים את התרגומים הקפדניים והיסודיים ביותר, במהירות ובאדיבות. נשמח שתפנו אלינו.

פרויקטים שאנחנו מלווים
חברות שעובדות איתנו
תמלולים
מסמכים שתרגמנו

סיבות טובות לבחור בנו

זמן תרגום מהמהירים בשוק

אנחנו מספקים את השירות לפי לוחות הזמנים של הלקוח עם דגש על איכות המוצר התחייבות בעמידה בלוחות זמנים. תרגום מסמכים מהמהירים ביותר בשוק.

מתרגמים בעלי ניסיון בתחומם

כל מתרגם הוא מומחה בתחום מסוים. לצורך העניין בתרגום מסמך משפטי- עו"ד ממשרדנו יתרגם. תרגום טכני – איש מקצוע מאותו התחום הספציפי יעבוד על התרגום שלכם. לנו יש את אנשי המקצוע שאתם מחפשים. כל מסמך יקבל את האיש המקצועי ביותר שיתרגם אותו.

זמינות שלא חלמתם עליה

(זמינות מיידית) לא משאירים הודעות במענה הקולי. אנחנו תמיד נענה לך! 24/6. אנחנו חברת תרגום מהמובילות בארץ ובעולם.

ניסיון החברה ודיסקרטיות

אנחנו בעסק מעל ל-16 שנה יש לזה סיבה…
סודיות מובטחת בעת סגירת העיסקה החברה תחתום במידת הצורך על מסמך NDA.

מה יש ללקוחות שלנו להגיד

כל שירותי התרגום

כל שירותי התרגום

רוצים הצעת מחיר בתוך שעה?

אנחנו כאן לחסוך לך זמן - רק תשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליך מתי שנוח לך