תרגום מסמך לאנגלית

תרגום מסמכים מהיר ועל ידי מתרגמים בעלי ניסיון בתחום המבוקש

תרגום לאנגלית
ככה זה בחיים. הכל דינמי, מושפע מלוחות זמנים צפופים, צרכים משתנים מרגע לרגע ויש פערים של הפרשי הזמנים בין ישראל לחו"ל שחייבים לגשר עליהם.
היתרונות שלנו נועדו לתת מענה למציאות זו ונהנים ממנה כל לקוחותינו ללא יוצא מן הכלל: גופים גדולים, משרדי עורכי דין, חברות מסחריות, קרנות, עמותות, משרדי פרסום… כמו גם לקוחות פרטיים. כן, לכולם יש:

כתובת אחת לשירותך – כדי לוודא ששום דבר לא נופל בין הכיסאות ושאכן ניתן  לך תרגום לאנגלית מקצועי ובזמן – אני, מנכ"ל תרגום-4-יו, הכתובת שלך לטפל ולדאוג לכל צורך ועניין מגדול ועד קטן – 24/7.

לוחות זמנים צפופים – כולנו מכירים את הביטוי: "אני צריך את זה לאתמול…". לכן אנחנו זמינים לתת לך מענה איכותי ומקצועי גם במקרים "דחופים" ו"בלתי מתוכננים".

לילה לבן במשרד –  בודאי הסיטואציה הבאה מוכרת גם לך: "יש לנו
דד-ליין עד מחר בבוקר והכול צריך להיות חתום וסגור גם אם כולם נשארים כל הלילה". אל דאגה, אנחנו נעמוד לצידכם עד שיצא 'עשן לבן'.

כל סוגי האנגלית – לא מספיק לדעת אנגלית. כדי שהכול יהיה ברור ומדויק צריך גם לחיות את האנגלית המקומית על שלל מטבעות הלשון ומנהגי המקום: 'אמריקנית', 'בריטית', 'אוסטרלית'… לכל סוג אנגלית יש
לנו את המתרגם שבשבילו זו שפת אם.

קשת של התמחויות – עסקית, משפטית, טכנית, היי-טקית, רפואית… לכל עיסוק יש לנו את המתרגם שמתמחה וחי את אותו תחום. כך כולנו בטוחים שכל תרגום לאנגלית הוא בול מה שצריך להיות. לא ליד ולא בערך.

תרגום מסמכים לאנגלית
פרויקטים שאנחנו מלווים
חברות שעובדות איתנו
תמלולים
מסמכים שתרגמנו

סיבות טובות לבחור בנו

זמן תרגום מהמהירים בשוק

אנחנו מספקים את השירות לפי לוחות הזמנים של הלקוח עם דגש על איכות המוצר התחייבות בעמידה בלוחות זמנים. תרגום מסמכים מהמהירים ביותר בשוק.

מתרגמים בעלי ניסיון בתחומם

כל מתרגם הוא מומחה בתחום מסוים. לצורך העניין בתרגום מסמך משפטי- עו"ד ממשרדנו יתרגם. תרגום טכני – איש מקצוע מאותו התחום הספציפי יעבוד על התרגום שלכם. לנו יש את אנשי המקצוע שאתם מחפשים. כל מסמך יקבל את האיש המקצועי ביותר שיתרגם אותו.

זמינות שלא חלמתם עליה

(זמינות מיידית) לא משאירים הודעות במענה הקולי. אנחנו תמיד נענה לך! 24/6. אנחנו חברת תרגום מהמובילות בארץ ובעולם.

ניסיון החברה ודיסקרטיות

אנחנו בעסק מעל ל-16 שנה יש לזה סיבה…
סודיות מובטחת בעת סגירת העיסקה החברה תחתום במידת הצורך על מסמך NDA.

מה יש ללקוחות שלנו להגיד

כל שירותי התרגום

כל שירותי התרגום

רוצים הצעת מחיר תוך שעה?

אנחנו כאן לחסוך לך זמן - רק תשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליך מתי שנוח לך