שירות תרגום שיווקי

תרגום שיווקי במהירות, על ידי מתרגמים המומחים בתחום המבוקש

תרגום שיווקי הוא תרגום מסחרי של פרוספקטים, קטלוגים, שילוט, מודעות לעיתונים, מצגות שיווקיות, חומר פרסומי, ועוד. מסמכים מסוג זה מציגים אתגר בהעברת המסר השיווקי תוך שמירה על שפה קולחת, מדויקת ומקצועית. תרגום שיווקי מוצלח דורש מתרגם מקצועי, השולט ומבין את תחום השיווק ואת שפתו, ובעל ניסיון בתרגום מסוג זה. בתרגום שיווקי יש צורך בהכרת מגוון סוגי הפרסומים השונים, אשר דורשים כל נושא לגופו גישה אחרת, בהתאם לקהל היעד ולחומר המתפרסם.

תרגום שיווקי הינו תרגום הדורש בקיאות בשפת התרגום, אך גם בניב המקומי ולעיתים בעגה המקומית (סלנג). לשם כך ישנו צורך בתרגום הנערך על ידי מתרגמים מקומיים מן המדינות שלשפתן מתורגמים חומרי הפרסום. בתרגום שיווקי ישנה דרישה לניסוח באוריינטציה שיווקית, לשם העברת המסר משפה לשפה. תרגום מסוג זה אינו יכול להיות ליטראלי, אלא מדויק ועם זאת קולע.

אצלנו בתרגום פור יו, ניתן למצוא מענה עבור תרגום שיווקי בתחומים שונים. אנו מספקים תרגום איכותי עם יחס מודע במיוחד לפרסום. ניתן לעבוד בצמוד לבקשות מיוחדות של הלקוח, באופן רציף, עם תמיכה בדוגמאות לכל אורך מהלך העבודה עד להגשה הסופית של התרגום המלא.

פרויקטים שאנחנו מלווים
חברות שעובדות איתנו
תמלולים
מסמכים שתרגמנו

סיבות טובות לבחור בנו

זמן תרגום מהמהירים בשוק

אנחנו מספקים את השירות לפי לוחות הזמנים של הלקוח עם דגש על איכות המוצר התחייבות בעמידה בלוחות זמנים. תרגום מסמכים מהמהירים ביותר בשוק.

מתרגמים בעלי ניסיון בתחומם

כל מתרגם הוא מומחה בתחום מסוים. לצורך העניין בתרגום מסמך משפטי- עו"ד ממשרדנו יתרגם. תרגום טכני – איש מקצוע מאותו התחום הספציפי יעבוד על התרגום שלכם. לנו יש את אנשי המקצוע שאתם מחפשים. כל מסמך יקבל את האיש המקצועי ביותר שיתרגם אותו.

זמינות שלא חלמתם עליה

(זמינות מיידית) לא משאירים הודעות במענה הקולי. אנחנו תמיד נענה לך! 24/6. אנחנו חברת תרגום מהמובילות בארץ ובעולם.

ניסיון החברה ודיסקרטיות

אנחנו בעסק מעל ל-16 שנה יש לזה סיבה…
סודיות מובטחת בעת סגירת העיסקה החברה תחתום במידת הצורך על מסמך NDA.

כל שירותי התרגום

כל שירותי התרגום

רוצים הצעת מחיר בתוך שעה?

אנחנו כאן לחסוך לך זמן - רק תשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליך מתי שנוח לך