תרגום מסמכים רפואיים

תרגום מסמכים רפואיים על ידי מתרגמים המומחים בתחום ובמהירות

תרגום 4 יו היא מן חברות התרגום הידועות ביותר, בזכות התרגומים והתמלולים המדויקים שאנו מייצרים בתחומים מגוונים, כגון עולם הרפואה.

בכל יום, חוקרים מגלים מידע חדש בחקר הרפואי – שעשוי לתרום להלך העבודה שלכם. פעמים אחרות, רופא זקוק לעצתכם בנושא רפואי רגיש, שמכיל תוכן עמוק בשפה האנגלית. המטרה של תרגום 4 יו – היא לסייע לכם וללקוחות שלכם ליהנות מתרגומים המפורשים באופן ספציפי ומעבירים את המידע באופן החלק ביותר.

אנחנו מתרגמים ומתמללים את כל סוגי המסמכים הרפואיים שעולים על הדעת ובין היתר תיקים רפואיים, חוות-דעת-רפואיות, שאלונים רפואיים, פגישות עם מטופלים וסיכומי מחלות, הוראות שימוש בתרופות, מחקרים רפואיים, מאמרים חדשותיים בנושאי רפואה, חוזים משפטיים העוסקים בתחום הרפואה ועוד ועוד.

דיוק הוא המפתח
אין זה סוד כי עולם הרפואה מהווה את אחד מן האספקטים המהותיים ביותר עבור חיי האדם, כאשר כל מילה ומילה, כל פסיק ונקודה, עשויים להשפיע משמעותית על האופן שבו הקורא יאבחן את המידע ועל ידי כך, גם יבסס את תוכנית הטיפול שלו. פיתוח לא נכון של תרגומים, בייחוד בתחום הרפואה, עשוי ליצור בלבול רב ולפגוע בהמשך הטיפול, המחקר או ההליך הרפואי.

מסיבה זו, אנו בתרגום 4 יו עורכים כל מסמך מספר פעמים: בוחנים כל אות ואות, מוודאים כי המידע מועבר בצורה הקוהרנטית והנכונה ביותר ובאמצעות אוצר המילים המדוקדק ביותר. זאת בכדי להבטיח כי מקבל התרגומים – יוכל ליהנות מהמידע בשקיפות מלאה ולפענח אותו בנוחות, בהתאם לצרכים האישיים שלו.

חיסיון מתרגם-לקוח מלא
לעיתים, תרגום מסמכים רפואיים עשוי להכיל מידע חסוי או רגיש, שהייתם רוצים לשמור לעצמכם.

תרגום 4 יו דואגת לתרגם מסמכים רפואיים על בסיס קבוע, תוך כדי שימור מלא של חיסיון הלקוח: בין אם מדובר במידע רפואי רגיש, תרגום מסמכים רפואיים אישיים או כאלו שעתידים לפתח פטנט – אנו נקפיד להגן על הפרטיות שלכם מכל משמר.  

אנו בתרגום 4 יו צברנו הרבה ניסיון לאורך השנים, שסייע לנו לגבש שירות אמין, אדיב, מהיר ואפקטיבי. בעקבות זאת, כיום אנו זוכים לעבוד יחד עם אינספור חברות ולקוחות פרטיים מרוצים מתחום הרפואה.

נשמח שתפנו אלינו בכל שאלה או צורך

תרגום מסמכים רפואיים
פרויקטים שאנחנו מלווים
חברות שעובדות איתנו
תמלולים
מסמכים שתרגמנו

סיבות טובות לבחור בנו

זמן תרגום מהמהירים בשוק

אנחנו מספקים את השירות לפי לוחות הזמנים של הלקוח עם דגש על איכות המוצר התחייבות בעמידה בלוחות זמנים. תרגום מסמכים מהמהירים ביותר בשוק.

מתרגמים בעלי ניסיון בתחומם

כל מתרגם הוא מומחה בתחום מסוים. לצורך העניין בתרגום מסמך משפטי- עו"ד ממשרדנו יתרגם. תרגום טכני – איש מקצוע מאותו התחום הספציפי יעבוד על התרגום שלכם. לנו יש את אנשי המקצוע שאתם מחפשים. כל מסמך יקבל את האיש המקצועי ביותר שיתרגם אותו.

זמינות שלא חלמתם עליה

(זמינות מיידית) לא משאירים הודעות במענה הקולי. אנחנו תמיד נענה לך! 24/6. אנחנו חברת תרגום מהמובילות בארץ ובעולם.

ניסיון החברה ודיסקרטיות

אנחנו בעסק מעל ל-16 שנה יש לזה סיבה…
סודיות מובטחת בעת סגירת העיסקה החברה תחתום במידת הצורך על מסמך NDA.

מה יש ללקוחות שלנו להגיד

כל שירותי התרגום

כל שירותי התרגום

רוצים הצעת מחיר בתוך שעה?

אנחנו כאן לחסוך לך זמן - רק תשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליך מתי שנוח לך